U programima koji se odnose na medije i komunikacije mogu se proučavati različiti moduli - za komunikaciju (masovni, internetski, korporacijski, krizni, neverbalni, međunarodni i međuljudski, oglašavanje); novinarstvo; etika; unutarnji organizacijski odnosi; socijalna psihologija; sociologija; upravljanje medijima; odnosi s javnošću. Studenti mogu birati predmete s različitim fokusom: vrsta medija - tradicionalni, tiskani ili elektronički; poželjna industrija; specijalizirane teme i formati sadržaja. Učvršćivanje praktičnih vještina i akademskog znanja tijekom studija studenti provode kroz sudjelovanje i organizaciju stvarnih medijskih kampanja, anketa, izvještaja, kratkih filmova, kao i stažiranja u branši. Iskustvo stečeno za jednostavnu komunikaciju također je neprocjenjivo.
Kako izgleda studij medija i masovne komunikacije?
Što možeš s diplomom?
Magistri medijske specijalnosti mogu tražiti karijeru u tradicionalnim i digitalnim medijima, u kulturnoj i kreativnoj industriji, u javnim i privatnim komunikacijskim i konzultantskim agencijama, u izdavačkim kućama itd. Svi poznajemo tradicionalna zanimanja poput novinara, stručnjaka za odnose s javnošću, urednik, izvjestitelj, producent - dinamične uloge koje vješto rade s različitim vrstama sadržaja. Posljednjih godina nove tehnologije radikalno su promijenile komunikacijska sredstva, a time i način pretraživanja, konzumiranja i percepcije informacija među svojom publikom. To je preduvjet za razvoj niza novih zanimanja, poput stručnjaka za medije, copywritera, stručnjaka za upravljanje društvenim medijima, blogera i vloggera - moderne karijere sa sve većom konkurencijom.
SMJEROVI
Studiji u području medija i masovnih komunikacija
OBRATITE SE NAŠEM SAVJETNIKU
DOGOVORI KONZULTACIJE
Ispuni obrazac i dogovori konzultacije s našim obrazovnim savjetnikom