MEDIJI I MASOVNA KOMUNIKACIJA

Umjetnost i znanost koje stoje iza uvjerljivih poruka

Gotovo sve dnevne aktivnosti su pod utjecajem ili imaju pristup modernim medijskim tehnologijama - od načina na koji učimo, do toga kako se odmaramo, radimo, kupujemo, putujemo. Studiranje sveučilišnih programa medija i komunikacija pomaže studentima da bolje razumiju i komuniciraju sa svijetom oko sebe u različitim aspektima, od građanskog angažmana do ponašanja potrošača. Studij ove specijalnosti donosi vrijedne prenosive vještine za prezentaciju, istraživanje, komunikaciju i analizu trendova, primjenjive u širokom spektru stručnih područja. Ovo je jedno od najbrže rastućih područja na današnjem tržištu rada, a mnoga od najtraženijih zanimanja nisu niti postojala prije 20 godina. Organizacije svih vrsta traže kvalificirane medijske komunikatore.

Kako izgleda studij medija i masovne komunikacije?

U programima koji se odnose na medije i komunikacije mogu se proučavati različiti moduli - za komunikaciju (masovni, internetski, korporacijski, krizni, neverbalni, međunarodni i međuljudski, oglašavanje); novinarstvo; etika; unutarnji organizacijski odnosi; socijalna psihologija; sociologija; upravljanje medijima; odnosi s javnošću. Studenti mogu birati predmete s različitim fokusom: vrsta medija - tradicionalni, tiskani ili elektronički; poželjna industrija; specijalizirane teme i formati sadržaja. Učvršćivanje praktičnih vještina i akademskog znanja tijekom studija studenti provode kroz sudjelovanje i organizaciju stvarnih medijskih kampanja, anketa, izvještaja, kratkih filmova, kao i stažiranja u branši. Iskustvo stečeno za jednostavnu komunikaciju također je neprocjenjivo.

Što možeš s diplomom?

Magistri medijske specijalnosti mogu tražiti karijeru u tradicionalnim i digitalnim medijima, u kulturnoj i kreativnoj industriji, u javnim i privatnim komunikacijskim i konzultantskim agencijama, u izdavačkim kućama itd. Svi poznajemo tradicionalna zanimanja poput novinara, stručnjaka za odnose s javnošću, urednik, izvjestitelj, producent - dinamične uloge koje vješto rade s različitim vrstama sadržaja. Posljednjih godina nove tehnologije radikalno su promijenile komunikacijska sredstva, a time i način pretraživanja, konzumiranja i percepcije informacija među svojom publikom. To je preduvjet za razvoj niza novih zanimanja, poput stručnjaka za medije, copywritera, stručnjaka za upravljanje društvenim medijima, blogera i vloggera - moderne karijere sa sve većom konkurencijom.

SMJEROVI

Studiji u području medija i masovnih komunikacija

  • Journalism
  • Film and Media
  • PR and communications
  • Media production
  • Creative Writing
     
  • Film, Television and Media
  • Media and communications
  • Journalism, media and PR
  • Journalism and Media
  • Marketing and PR
ZEMLJE U KOJIMA SE MOGU STUDIRATI PROGRAMI MEDIJA I MASOVNIH KOMUNIKACIJA

ZEMLJE

ŠTO BI TE JOŠ MOGLO ZANIMATI?

IELTS pripremni tecajevi

Ispiti profesionalne orijentacije

Motivacijsko pismo

OBRATITE SE NAŠEM SAVJETNIKU

DOGOVORI KONZULTACIJE

Ispuni obrazac i dogovori konzultacije s našim obrazovnim savjetnikom

REZERVIRAJ

Rezervirajte savjetovanje

Korak 1 od 3

PRETPLATITE SE NA NOVOSTI I TRENUTNE PONUDE

Primajte ažurirane informacije od Integrala

Molimo odaberite za koje programe želite primati novosti i ponude:

Pravila o zaštiti osobnih podataka