Pridruži se online webinaru nizozemskog sveučlišta Radboud!

Gdje se nalazi Radboud sveučilište?

U gradu Nijmegenu, koji je poznat kao najstariji nizozemski grad! Međutim, nemoj da te taj pridjev zavara, u gradu ima preko 20,000 studenata i studentskih sadržaja ne nedostaje.

Koje sve preddiplomske studije nudi Radboud sveučilište na engleskom jeziku?

- Arts and Culture Studies - Comparative European History - Artificial Intelligence - Psychology - Business Administration - Economics and Business Economics - American Studies - English Language and Culture - International Business Communication - Philosophy, Politics and Society - Biology - Chemistry - Computing Science - Molecular Life Sciences

Za listu diplomskih studija na engleskom jeziku, kojih je čak 129 iz područja poput: Accounting, Anthropology, Artificial Intelligence, Behavioural Science, Business Law, Cognitive Neuroscience, Economics, Environment, Gender Equality, Human Biology, History, Mathematics, Microbiology, Physics and Astronomy, Spatial Planning, pogledaj TU.

Kakav je rang Radboud sveučilišta u odnosu na druga sveučilišta u svijetu?

Svake godine, QS objavi rang sveučilišta prema studijima , tj. područjima. Čak su 3 studijska područja od Radboud sveučilišta unutar top 50 u svijetu: Psychology, Dentistry and Theology. Njihovi studiji iz područja Linguistics su u top 100 u svijetu.

Sveučilište je u ukupno rangu u svijetu u top 200.

Zašto je Nizozemska postala hit destinacija za studij: 🎯 preko 2 000 studijskih programa na engleskom jeziku 🎯 drugi najbolji obrazovni sustav u Europi 🎯 preko 120 000 studenata iz cijelog svijeta 🎯 snižena školarina za EU studente - 2000€ godišnje 🎯 beskamatni zajam za pokrivanje školarine 🎯 studentski poslovi bez radnih dozvola

Ako smo te zaintrigirali i želiš saznati više, pozivamo te 26. ožujka u 17 sati na predstavljanje studija na engleskom jeziku na nizozemskom sveučilištu Radboud! Na webinaru će biti prisutni njihov International Officer ali i student s ovog sveučilišta, kako bi dobio odgovore iz obje perspektive na sva pitanja.

Prijavi se OVDJE za besplatno sudjelovanje na webinaru.

Za sva pitanja, slobodno nas kontaktirajte na info@integraledu.hr te na 01/4683381.

Adresa: Pierottijeva 5, 10000 Zagreb, Hrvatska

E-mail: info@integraledu.hr

Broj telefona: +385 (0)1 468 3381

Online radno vrijeme: Od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati. Subotom, nedjeljom i praznicima zatvoreno.

Posjetite nas i na:

• FB